Brev:
Sommerferie - 6 mdr.
25. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Sommerferie - 6 mdr.
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. sommerferie. Vi planlægger at tage 14 dage til Thailand til august. Vores tviilinger vil på det tidspunkt være 9 mdr.
Det er den regnfulde periode og derfor noget høj luftfugtighed, vil du sige det er et problem med de små.
Ift. mad, må de jo få en del på det tidspunkt. Allerede i dag spiser de rigtig meget forskellig mad, så det ser jeg ikke som et problem. Vi skal bo på et hotel, hvor der er international mad. Vi tager selvfølgelig NAN og evt pulvergrød med, hvis vi må indføre det.
Ved du hvordan det er ift vaccinationer. Jeg skal nok tjekke med min egen læge med normale vaccinationer til Thailand, men skal børnene have den vacc. de vil få som et årige før tid? Der er vist mæslinger derude.
Har du andre råd når vi tager dem med ud til varmen eller vil du helt fraråde Thailand i den periode med relativ små børn?
På forhånd tak for svar
Mange hilsner
Nina